Збій в Укрзалізниці: пасажирам запропонували приємні бонуси.


Укрзалізниця виправдається перед пасажирами через технічний збій
Пресслужба компанії повідомила, що "Укрзалізниця" змушена збільшити кількість традиційних кас через масштабну хакерську атаку, що призвела до зупинки системи онлайн-продажу квитків. Таким чином, компанія вибачається перед пасажирами за незручності і пропонує деякі компенсації. Представники "Укрзалізниці" зазначили, що деякі пасажири отримають безкоштовні послуги або подарунки.
Ми розуміємо, які незручності спричинила відсутність онлайн-продажу квитків нашим пасажирам, тому хочемо частково компенсувати їх, - повідомили представники компанії.
Крім того, пасажири зможуть скористатися такими послугами: окремі платні зали очікування, які приймають пасажирів із паперовими квитками, купленими протягом періоду хакерської атаки; безкоштовний чай на борту поїзда для пасажирів із паперовими квитками, купленими в той самий період; радять українцям зберігати свої паперові квитки.
Після відновлення системи ми запустимо ще додаткові "компліменти" від залізниці та партнерів як вибачення за ситуацію, - підкреслено в компанії.
Крім того, було повідомлено, що вже до полудня було відкрито 3 додаткові каси в Києві, 2 в Вінниці і 1 в Львові, і вони працюють без перерв і обідньої перерви. ІТ-фахівці разом із спеціалістами з кібербезпеки продовжують роботу над відновленням системи.
Раніше вже повідомлялося про права власників квитків.
Читайте також
- Трамп 2.0: радикальний поворот у світовій політиці за 100 днів
- Арктичний форпост НАТО: Ісландія переглядає оборонну політику
- Китай вимагає перевірки продажу стратегічних портів Панамського каналу
- Українцям пояснили, скільки коштує присвоєння кадастрового номера на землю
- Саудівська Аравія і Катар профінансують виплату боргу Сирії Світовому банку
- У Києві підскочили ціни на оренду житла: де зняти квартиру найдешевше