З квартири до готелю: серед покоління зумерів у Китаї шириться новий тренд .

Перетворення квартири на готельний бізнес
Перетворення квартири на готельний бізнес

Представники покоління Z, або зумери, все частіше віддають перевагу проживанню в готелях замість орендованого житла. За їхніми словами, готельне життя має багато переваг порівняно з орендою.

Згідно з повідомленням порталу Sixth Tone за даними «Главком», ця тенденція особливо поширена в Китаї. Про це свідчить історія родини з восьми людей, яка вирішила жити в розкішному готелі в провінції Хенань. Вони мають угоду з готелем та живуть за $140 на день, що є дешевше, ніж оренда або купівля житла, оскільки у вартість вже включені комунальні послуги. Родина планує жити в готелі постійно.

Про такі випадки говорять не тільки в одній сім'ї. Китайські зумери все частіше обирають цей шлях, зазначаючи, що на відміну від оренди, готельне життя не потребує спілкування з власником або прибирання. Єдиними недоліками проживання в готелі є неможливість ремонту та приготування їжі, але багатьом це не заважає.

Китайські зумери захоплені готельним життям

Ху Вейвей, 24-річний професійний геймер, зізнався, що він відчуває постійну тривогу у соціальних контактах і тому він вирішив жити в готелі. Обираючи цей варіант, він уникає проблем з власниками житла та отримує комунальні послуги наприкінці місяця без додаткових платежів. Варіант мешкання в готелі також має і інші переваги, такі як наявність магазинів, ресторанів і неподалік метро.

Вартість оренди кімнати в квартирі в Тяньцзінь складає 1000 юанів на місяць, тоді як окрема квартира коштує 2000-3000 юанів. Готельний номер можна зняти за 2500 юанів. Вейвей мешкає в готелі у Цзілінь і задоволений таким варіантом проживання.

Варто зазначити, що проживання в відомих готельних мережах обходиться дорожче, але надає додаткові послуги, такі як цілодобовий доступ до спортзалу, сніданки та панорамний вигляд на місто з номера.

Серед останніх новин з Китаю слід згадати, що були випадки загадкових смертей відомих китайських фахівців з розвитку штучного інтелекту.


Читайте також

Реклама