ПриватБанк зриває українцям купівлю ОВДП: у чому справа.


Клієнт ПриватБанку, який намагався придбати облігації внутрішньої державної позики (ОВДП), стикнувся з проблемами та затримками, через що його операцію відмінили.
Він поділився своїм досвідом на порталі Мінфін.
За його словами, банківська програма працювала некоректно: SMS-повідомлення не надійшло, замість цього з'явилося повідомлення в чаті програми. Звернення до чату також затягнулося - фахівець з'явився через 15 хвилин.
Крім того, подальша комунікація була неефективною: співробітник банку ще 15 хвилин перевіряв можливість відеозв'язку, але відеоконференція так і не відбулася.
Банк виносить мозок, не дає нормально купити ОВДП. Пише що прийде SMS, нічого не приходить, а приходить у чат. У чаті фахівець підключається 15 хвилин. Потім 15 хвилин пише відповідь у чат, чи зручно включити відео. Потім 15 хвилин ніхто не підключається до відео
Розчарований клієнт вирішив скасувати операцію та закрити програму.
ПриватБанк вибачився за незручності та повідомив, що їх фахівці перевіряють інформацію і аналізують ситуацію. Вони обіцяли зв'язатися з клієнтом після завершення розслідування.
"Наші фахівці вже перевіряють інформацію і аналізують ситуацію, після розгляду вони з вами зв'яжуться. Вибачте за незручності", - йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, ПриватБанк розповів, як отримати додатковий кешбек.
Читайте також
- Податкова отримає доступ до адрес та банківських рахунків: що чекає продавців онлайн-платформ
- Українську мову у навчальних закладах можуть обмежити: що пропонують
- Путіну загрожують серйозні проблеми після війни: чому Кремль боїться миру з Україною
- Перший тур президентських виборів у Румунії: лідирує ультраправий кандидат
- Нові штрафи за фари в Україні: який нюанс може коштувати водіям 510 гривень
- Відмова ПФУ у перерахунку пенсії: що потрібно знати для звернення до суду