Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- Пакистан похвалився "перемогою" китайських J-10C над французькими Rafale
- Будівництво без дозволів: що можна зводити на своїй землі
- Акції на фондових ринках зростають на тлі ознак послаблення торговельної напруги
- Кубілюс: ЄС готовий збільшити військову допомогу Україні вдвічі за відсутності мирної угоди
- Виплати українським біженцям збільшать у 34 рази: хто зможе отримати гроші у Швеції
- Переселенцям пояснили, чи можна оформити субсидію на дві родини в одній квартирі